Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyys
Asiakastyytyväisyys
Varaa aika näöntutkimukseen
OPTIKOLLE
tai
SILMÄLÄÄKÄRILLE

Asiakkaamme suosittelevat Silmäasemaa

Silmäaseman asiakkaat ovat halukkaita suosittelemaan Silmäasemaa myös tuttavilleen, mikä käy ilmi jatkuvassa NPS-mittauksessa. Optikolla asioineiden asiakkaidemme keskuudessa suositteluasteemme vuonna 2024 Q3 oli 82,9 ja silmäsairaala-asiakkaidemme keskuudessa 94. Suositteluasteen lisäksi seuraamme asiakastyytyväisyyttä myymälässä, silmäsairaalassa, verkossa ja puhelinpalvelussa. Asiakkaidemme kokonaistyytyväisyys palveluitamme kohtaan on 4,5.


Kansainvälisesti käytetty NPS-mittari (NPS = Net Promoter Score) kertoo asiakasuskollisuudesta, ja se voi olla mikä tahansa luku -100:n ja +100:n välillä. Mitä korkeampi lukema on, sitä todennäköisemmin asiakkaamme suosittelevat Silmäasemaa tuttavilleen. NPS-lukua pidetään erinomaisena, kun se on yli 50. Asiakastyytyväisyyttä arvioimme puolestaan palveluväittämillä, joissa asteikko on 1–5.

Muutamia poimintoja avoimista asiakaspalautteista:

Miksi mittaamme asiakastyytyväisyyttä?


Haluamme tehdä suomalaisten silmistä maailman onnellisimmat

Toimintaamme ohjaavat laatu, turvallisuus ja edelläkävijyys. Haluamme, että tuotteemme ja palvelumme palvelevat sekä nykyisiä asiakkaitamme-, että houkuttelevat meille uusia kävijöitä. Yksi keino varmistaa onnistumisemme on asiakastyytyväisyyskysely, jonka lähetämme jokaiselle Silmäasemalla asioineelle.


Kehittyvä yritys ymmärtää asiakkaitaan

Kaikki saamamme palaute on meille tärkeää. Palautteen avulla voimme ymmärtää asiakkaitamme syvällisemmin sekä kehittää tapoja kohdata ja palvella heitä entistä paremmin. Käymme palautteen läpi systemaattisesti, ja sen perusteella tehdään tarvittavia toimenpiteitä. Palaute on avainasemassa toimintamme kehittämisessä.


Palaute vie meitä eteenpäin

Palautteen perusteella, olemme tähän mennessä kehittäneet mm. hinnoittelumme selkeyttä ja verkkosivustomme käytettävyyteen liittyviä asioita. Tuotteiden ja palveluiden kehittämisen lisäksi asiakaspalaute on tärkeä työväline myös henkilökuntamme ammatilliselle kehittymiselle. Kiitos palautteesta!

Varaa aika näöntutkimukseen
OPTIKOLLE
tai
SILMÄLÄÄKÄRILLE
Tietoa silmistä
Ajankohtaiset artikkelit
Silmäasema on Suomen luotetuin optikkoliike
Silmäasema on valittu Suomen luotetuimmaksi optikkoliikkeeksi jo viidennen kerran peräkkäin Valitut Palat Luotetuin Merkki -tutkimuksessa. Tutkimuksen tulokset osoittavat, että Silmäasema on vahvistanut asemaansa suomalaisten kuluttajien mielestä luotetuimpana optikkoliikkeenä.
Silmäaseman silmäsairaaloille on myönnetty arvostettu laatusertifikaatti
Silmäaseman silmäsairaaloille on myönnetty arvostettu laatusertifikaatti
Silmäaseman silmäsairaaloille on myönnetty ISO 9001:2015 -standardin mukainen laatusertifikaatti. Sertifikaatti tarkoittaa, että Silmäaseman silmäsairaaloissa on sitouduttu varmistamaan toiminnan korkea laatu ja pyritään jatkuvaan parantamiseen ja kehittämiseen.
Tavoitteena maailman onnellisimmat silmät
Tavoitteena maailman onnellisimmat silmät
Suomessa asuu tunnetusti maailman onnellisin kansa. Tästä inspiroituneena me Silmäasemalla olemme asettaneet itsellemme tavoitteen: me haluamme tehdä suomalaisten silmistä maailman onnellisimmat silmät.
Näkemisen arvoinen kesätyö
Näkemisen arvoinen kesätyö
Silmäasemalla syntyy tänäkin kesänä 35 hienoa ja hauskaa kesätyötarinaa ympäri Suomen. Kesätyö onkin oiva tapa tutustua käytännön kautta omaan alaan ja soveltaa opittuja tietoja ja taitoja käytäntöön. Mukavat työkaverit kuuluvat myös kokonaisuuteen.
Katso kaikki artikkelit