Kirjaudu sisään
Ota käyttöön piilolinssien käytännöllinen kestotilaus. Kestotilaajana saat jatkossa vähintään 20 % alennuksen piilolinsseistä. Lisäksi saat ilmaisen toimituksen ja paljon muita rahanarvoisia etuja. Ennen kaikkea helpotat elämääsi, sillä kestotilauksen myötä sinun ei tarvitse enää jatkuvasti muistaa tilata piilolinssejä ennen kuin ne loppuvat varastoistasi!
Kestotilaajan edut astuvat voimaan ensimmäisen tilauksen jälkeen. Kampanja-alennukset koskevat kaikkia prosenttialennuksella olevia verkkokaupan kampanjoita. Ei koske paljousalennuksia.
aloita kestotilaus
Haluan peruuttaa kestotilauksen, kuinka se onnistuu?
Voit peruuttaa kestotilauksesi seuraavilla ohjeilla verkkokauppatililtäsi:
Huomioithan, että kestotilausta ei voi laittaa hetkellisesti tauolle tästä valinnasta, vaan kestotilauksesi peruuntuu kokonaan.
Haluan muuttaa kestotilaukseni toimitusväliä, kuinka se onnistuu?
Voit muuttaa kestotilauksesi toimitusväliä kirjautumalla verkkokauppaan:
Uusiutumisväli voi olla 30, 60, 90 tai 180 päivää. Kestotilauksesi uusiutuu aina automaattisesti valintasi mukaan.
Olen muuttanut, ja osoitteeni on vaihtunut. Miten vaihdan tämän kestotilaukselle?
Voit muuttaa osoitetietojasi kirjautumalla verkkokauppaan:
Kestotilauksen muokkaamiselle löytyy ohjeet kirjautuessasi.
Kävin optikolla ja piilolinssireseptiini on tullut muutoksia, päivittyvätkö voimakkuudet automaattisesti kestotilaukselle?
Voimakkuudet eivät päivity automaattisesti kestotilaukselle, mutta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme tehdä muutokset kanssasi. Tavoitat asiakaspalvelun osoitteesta asiakaspalvelu@silmaasema.fi.
Olen tehnyt verkkokauppaan piilolinssien kestotilauksen. Miksi -20% alennus ja ilmaiset toimituskulut eivät tulleet tekemääni kestotilaukseen?
Kestotilauksen ehtojen mukaisesti ”Piilolinssit aina vähintään -20%” –alennus sekä ilmaiset toimituskulut muiden kestotilaajan etujen tapaan astuvat voimaan silloin, kun kestotilaus uusiutuu ensimmäisen kerran. Edut eivät siis kirjaudu ensimmäiselle tilaukselle.
Kestotilaus ei onnistu maksukortillani, missä vika?
Kestotilaus onnistuu laskulla sekä luotto- ja debit-kortilla, jossa on toistuvaismaksut hyväksyvä ominaisuus kytkettynä päälle. Voit tarkastaa maksukorttisi asetukset omasta pankistasi.
Olen saanut uuden maksukortin, miten päivitän tämän tilaukselleni?
Voit muuttaa maksutapaa kirjautumalla verkkokauppaan:
Kestotilauksen muokkaukselle löytyy ohjeet kirjautuessasi.
Olen saanut uuden maksukortin, mutta kestotilaukseni meni poikki vanhentuneen maksukortin takia. Kuinka saan päivitettyä maksukorttini tiedot ja käynnistettyä kestotilaukseni uudelleen?
Mikäli kestotilauksesi on katkennut vanhentuneen maksukortin takia, tulee sinun aloittaa kokonaan uusi kestotilaus ja päivittää uuden maksukorttisi tiedot kestotilauksesi yhteyteen.